Idézet:

Somvirág, somvirág, aranysárga a világ. / Kakukkfű, kakukkszó, kirándulni volna jó: / fűzfasípot faragni, fűzfalóval lovazni, /


árkon-bokron átal, háton hátizsákkal, / menni, mendegélni, este hazatérni: / fűzfalovam kocogva, fűzfasípom tutogva, /


somvirággal, kakukkfűvel, kakukkszóval, tele szívvel.


(Kányádi Sándor)

2014. február 17., hétfő

Játék

Hahó!
Van itt valaki?
Aki itt van és játszani szeretne, annak hoztam télbúcsúztatóként.


Hol készültek?































Lőszerraktár



Kábel és kötél, és árnyék és napfény








































































8 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy hol készültek, de ha ide írom akkor vége is a játéknak. Nem túl régen jártam ott a vadlúd sokadalomban gyönyörködni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen tapintatlan voltam, hogy nem válaszoltam.
      Vagy figyelmetlen, hogy nem vettem észre.
      Bocsánat.
      És gratulálok a találó válaszhoz. :)
      Minden jót!

      Törlés
  2. Ha Tata akkor nagyon átalakították, ill. inkább felújították mióta nem jártam ott, s annak is van pár évtizede. Csak részletek bevillannak, régről.

    VálaszTörlés
  3. Igen, Tata.
    Köszönöm a részt vételt, Alterego-nak a fair play játékot, Holdgyöngynek pedig gratulálok a memóriájához és megérzéseihez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (most láttam Holdgyöngy, hogy a múltkori játékod nem lett fölcímkézve. bár lehet nem véletlenül)

      Törlés
  4. Régen jártunk ott, pedig nagyon szeretjük!

    VálaszTörlés